March 10, 2008

ေက်ာင္းေတာ္ႀကီးကခ်စ္ပံုျပင္


ကၽြန္ေတာ္ပထမႏွစ္စတက္တဲ့ေန႕မွာပဲ သူမကို စေတြ႕ခဲ့တာပါ။ သူမပံုစံက ရိုးရိုးေလးလို႕ေျပာရေလာက္ေအာင္လည္းမဟုတ္ဘူး။ ရိုးရိုးမဟုတ္လို႕ ေဟာ့ေဟာ့ရမ္းရမ္းလားဆိုေတာ့လည္း မဟုတ္ေသးဘူးဗ်။ သူမက ယဥ္ယဥ္ေလးပါ။ (ယဥ္ယဥ္ေလးနဲ႕ရူးေနတယ္လို႕ လည္းမထင္လုိက္နဲ႕ဦးေနာ္)သူမေက်ာင္းကိုလာရင္အၿမဲေခါင္းငံု႕ၿပီးလာတယ္။ လမ္းေလွ်ာက္ရင္လည္းေအာက္တည့္တည့္ကိုပဲၾကည့္တယ္ ခလုတ္တိုက္မွာစုိးလို႕ထင္ပါရဲ႕။ စာသင္ခန္းထဲမွာလည္းဒီလိုပါပဲ။ ေက်ာင္းမွာသူမ ေခါင္းေမာ့ေနတဲ့အခ်ိန္က ဆရာစာသင္တဲ့အခ်ိန္ပါပဲ။ သူမနဲ႕ကၽြန္ေတာ္က ေမဂ်ာတူဆိုေတာ့ သူ႕ပံုစံကိုကၽြန္ေတာ္အလြတ္ရေနပါၿပီ။ သူမကစကားေျပာရင္လည္းတိုးတိုးေလးပဲဗ်။သူေျပာတဲ့ စကားကိုသူကုိယ္တိုင္ေတာင္ျပန္ၾကားရဲ႕လားမသိဘူး။အေပါင္းအသင္းလည္းနည္းတယ္။ဘာပဲေျပာေျပာသူမက ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ သိပ္ခ်စ္ဖို႕ေကာင္းတဲ့ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္အျဖစ္ ကၽြန္ေတာ့္ရင္ဘတ္ထဲမွာရွိေနခဲ့တာ ဘာလိုလိုနဲ႕ပထမႏွစ္တစ္၀က္ေတာင္ေက်ာ္ ခဲ့ပါၿပီ။ သူမကေတာ့ကၽြန္ေတာ့္ကို ရွိတယ္လို႕ေတာင္ထင္ရဲ႕လားမသိပါဘူး။ သူမကအၿမဲတမ္းပတ္၀န္းက်င္နဲ႕ သီးျခားေနသူေလ။ ။ တစ္ေန႕ေတာ့ ေက်ာင္းကင္တင္းမွာသူမကိုေတြ႕ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္အံ့ၾသသြားတယ္။သူကေတာ့ကၽြန္ေတာ့္ကိုမေတြ႔ပါဘူး အာရံုစိုက္ ၿပီးအလုပ္တစ္ခုလုပ္ေနတာ။ သူမမ်က္ေမွာင္က်ံဳ႕ၿပီးႏႈတ္ခမ္းကိုလွ်ာနဲ႕သပ္တယ္။ၿပီးေတာ့ေခါင္းကုတ္တယ္။စိတ္ရႈပ္ေနပံုပါပဲ။ ဒါေတြဟာ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ ကဗ်ာေတြပါပဲ။သူမကသူ႕သူငယ္ခ်င္းနဲ႕ခ်က္ကစားေနတာပါ။ ၾကည့္ရတာ သူမရႈံးေတာ့မယ္ထင္ပါရဲ႕။သူမတို႕ဘယ္ခ်ိန္ကတည္းကေရာက္ေနလဲေတာ့မသိဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ေရာက္ၿပီးေနာက္ထပ္ တစ္နာရီေလာက္ထိ ပြဲကမၿပီးေသးဘူး။ခဏေနရင္ လက္ေတြ႕ခန္း ၀င္ ရေတာ့မယ္။သူတို႕ကေတာ့အရွိန္ေကာင္းေနတုန္းပဲ။ ခဏေနေတာ့ သူမလက္ကနာရီကိုတစ္ခ်က္ၾကည့္တယ္။ စားပြဲထိုး ေကာင္ေလးကို ေခၚတယ္။ပိုက္ဆံရွင္းၿပီး သူ႕သူငယ္ခ်င္းနဲ႕အတူ ထြက္သြားတယ္။ကၽြန္ေတာ္လည္း ပိုက္ဆံရွင္းၿပီး သူတို႕ႏွစ္ေယာက္ ေနာက္ကေနလိုက္သြားတယ္။ကံေကာင္းခ်င္ေတာ့ သူမလက္ကိုင္ပု၀ါေလး က်က်န္ခဲ့တယ္။အဲဒါနဲ႕ကၽြန္ေတာ္လည္းေနာက္ကေနလိုက္ ေပးတာေပါ့ဗ်ာ။ၾကည့္ဖူးတဲ့ရုပ္ရွင္ကားထဲကလိုေပါ့(ဒါေပမယ့္ ဒါက တစ္ကယ့္အျဖစ္အပ်က္ေနာ္) သူမက ရုပ္ရွင္ထဲကလို ဇာတ္လမ္းဆင္ တာလား ဘာလားဆိုၿပီးေတာ့ရန္မေတြ႔ပါဘူး။ကၽြန္ေတာ္ေပးတဲ့လက္ကိုင္ပု၀ါေလးကိုေသခ်ာၾကည့္တယ္။သူ႕ လက္ကိုင္ပု၀ါမွန္းသိေတာ့ ေက်းွဇူးပဲေနာ္ တဲ့...... ဟား....ဒီညေတာ့အိပ္မက္ေတြလွေတာ့မွာပဲ။ဒီလိုနဲ႕လက္ကိုင္ပု၀ါေလး အစျပဳၿပီးသူမနဲ႕ကၽြန္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္းေတြျဖစ္သြားၾကတယ္ ဆိုပါေတာ့ဗ်ာ။ ။
ဒီလိုနဲ႕ ဒုတိယႏွစ္ေရာက္လာတယ္။သူမကကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့သခင္ပါပဲ။သူငယ္ခ်င္းဆိုေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ကႀကိတ္ၿပီးခ်စ္ေနတဲ့သူဆိုေတာ့ သူမဘာခိုင္းခိုင္းကၽြန္ေတာ္မညီးမညဴပဲလုပ္ေပးပါတယ္။ခုဆိုရင္သူမ နဲ႕ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ေလးကိုရင္းႏွီးေနပါၿပီ။ေျပာရရင္ပိုက္ဆံလိုရင္ေတာင္သူမဆီကေခ်းယူရဲေလာက္ ေအာင္ကိုရင္းႏီွးေနၿပီ။(ကၽြန္ေတာ္ကရင္းႏွီးၿပီဆိုတာနဲ႕ပိုက္ဆံေခ်းေတာ့တာပဲ)သူမကေတာ့ေပးရွာပါတယ္ ရွိတဲ့ အခ်ိန္ေပါ့။ကၽြန္ေတာ္ျပန္မေပးရင္လည္း မေတာင္းဘူး။ေပးရင္ေတာ့ယူတယ္။ႏွစ္ႏွစ္ဆိုတဲ့အခ်ိန္အတိုင္းအတာ တစ္ခုမွာ သူမနဲ႕ကၽြန္ေတာ္သံေယာဇဥ္ေတြျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္။သူမကိုကၽြန္ေတာ္ရည္းစားစကားေျပာေတာ့ သူမက တစ္ေန႕ ကၽြန္ေတာ္ဒီလိုေျပာမယ္ဆိုတာသိၿပီးသားတဲ့။အဲဒါေၾကာင့္ သူကလည္း ႀကိဳၿပီးစဥ္းစားထားတယ္တဲ့။
ဒါနဲ႕သူမကကၽြန္ေတာ့္ကိုေမးခြန္းတစ္ခုေမးတယ္။တစ္နဲ႕တစ္ေပါင္းရင္ဘာရလဲ တဲ့။ကၽြန္ေတာ္ကလည္းခ်က္ခ်င္း ပဲႏွစ္လို႕ေျဖလိုက္တယ္။ သူမကႏွာေခါင္းရႈံ႕ၿပီး မွားတယ္ တဲ့။အေျဖက တစ္ တဲ့။ ကၽြန္ေတာ္ကဘာျဖစ္လို႕လဲေမးေတာ့ သူမက ေယာက်ၤားတစ္ေယာက္နဲ႕မိန္းမတစ္ေယာက္ေပါင္းစပ္လိုက္ရင္ တစ္ဘ၀ဆိုတဲ့အေျဖရတယ္ တဲ့။ ေပ်ာ္လိုက္တာေကာင္မေလးရယ္.....။အဲဒီအေျဖဟာကၽြန္ေတာ့္အတြက္မဟုတ္ခ့ဲဘူးဆိုတာ အစကတည္း က ကၽြန္ေတာ္သိခဲ့ရင္..........။
ဒီလိုနဲ႕ျပကၡဒိန္ေတြတစ္ရြက္ၿပီးတစ္ရြက္ေျပာင္းၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္ ေနာက္ဆံုးႏွစ္ေရာက္လာ တယ္။ႏွစ္ေယာက္အတူစာေတြက်က္ၿပီး တစ္ခါတစ္ေလ စိတ္အပန္းေျပ ႏွစ္ေယာက္အတူ ခ်က္ကစားၾကတယ္။ အနာဂတ္အတြက္ ဇယားေတြခ်ၾကတယ္။ခုတစ္ေလာသူမမ်က္ႏွာ သိပ္မေကာင္းတာသိေပမယ့္ ဖြင့္မေမးျဖစ္ခဲ့ ဘူး.သူမမ်က္ႏွာၾကည့္ရတာ တစ္ခုခုကိုေျပာခ်င္ေနသလိုပါပဲ။ဒါနဲ႕ကၽြန္ေတာ္လည္းသူ႕စိတ္ထဲေပါ့သြားေအာင္
ဘာျဖစ္ေနတာလဲ တစ္ခုခုေျပာခ်င္ေနတာလား လို႕ေမးေတာ့သူမက ဘာမွမဟုတ္ပါဘူးတဲ့ ဆိုၿပီးကၽြန္ေတာ့္ မ်က္ႏွာကိုတစ္ခ်က္ၾကည့္တယ္ ၿပီးေတာ့သူမကပဲ စာေမးပြဲေျဖၿပီးမွပဲေျပာမယ္ တဲ့။ ဒီလိုေျပာတဲ့အခ်ိန္မွာ သူမ မ်က္ႏွာ ေတာ္ေတာ္ေလးညိႈးသြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္းဆက္မေမးေတာ့ပါဘူး။ခဏေနေတာ့ ကိုယ့္အိမ္ကို္ယ္ ျပန္ခဲ့ၾကတယ္။
ဒီလိုနဲ႕စာေမးပြဲေနာက္ဆံုးေန႕ ေရာက္သြားတယ္ေပါ့ဗ်ာ။ သူမကိုေမးေတာ့ေျဖႏိုင္တယ္တဲ့ ။ကၽြန္ေတာ္ လည္းေျဖႏိုင္တယ္ဆိုေတာ့ သိပ္မၾကာခင္ဘြဲြ႕ရေတာ့မယ္ ၿပီးရင္ သင့္ေတာ္တဲ့အလုပ္တစ္ခု၀င္လုပ္ၿပီး ႏွစ္ေယာက္ ေပါင္းဘ၀တစ္ခု တည္ေဆာက္မယ္လို႕ေတြြြးၿပီး ကၽြန္ေတာ္က သူမကိုေမွ်ာ္လင့္ႀကီးစြာနဲ႕ ၾကည့္ေတာ့ သူမက ကၽြန္ေတာ့္လက္ထဲကိုစာအိတ္တစ္အိတ္ထည့္ေပးတယ္ သူျပန္သြားမွဖြင့္ၾကည့္ပါတဲ့။ေနသိပ္ မေကာင္းလို႕သူျပန္ေတာ့မယ္တဲ့ ဆိုၿပီး သူထြက္သြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့သူမကိုနားမလည္စြာရပ္ၾကည့္ ေနမိတယ္။ ခဏေနမွ သတိရၿပီး လက္ထဲကစာအိတ္ကို ဖြင့္ၾကည့္လိုက္တယ္။ ကၽြန္ေတာ့္မ်က္လံုးေတြ ျပာသြား
တယ္ ဟုတ္ရဲ႕လားဆိုၿပီးေသခ်ာထပ္ဖတ္ၾကည့္တယ္ ေသခ်ာတယ္ဆိုော့မွကၽြန္ေတာ္သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ခ် လိုက္တယ္။ကၽြန္ေတာ္္သူမကိုဘာစကားမွလည္းမေျပာႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။သူမကထြက္သြားၿပီေလ။ခုေတာ့ကၽြန္ေတာ့္ မွာ သူမရဲ႕မဂၤလာေဆာင္ဖိတ္စာႀကီးကိုင္လို႕။
ဪ ေနာက္တစ္ပတ္ဆိုင္သူမလက္ထပ္ေတာ့မွာပါလား။ ။



ေက်ာင္းေတာ္ႀကီးတုန္းကကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕တစ္ကယ့္ခ်စ္ပံုျပင္ေလးပါ။ ။

2 Comments:

Unknown said...

ဒါေတြဟာ ျဖစ္တတ္တဲ့ သေဘာတရားေတြပါဆိုရင္ သိပ္ၿပီးစကားၾကီး စကားက်ယ္ ေျပာရာေရာက္သြားမယ္ ထင္ပါတယ္...။ ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ပါ Synergy သေဘာတရား အရလဲ ၁+၁=၁ ပါပဲ...။ ဟဲ..ဟဲ..ဒါနဲ႕ စကားမစပ္ ရင္းႏွီးရမွာ ေတာင္ေၾကာက္လာၿပီ ပိုက္ဆံေခ်းမွာစိုးလို႕...ကိုယ္နဲ႕က အက်င့္တူေနတာလဲ ပါတယ္....။ အားေပးေနပါ့မယ္...။

ေႏြမုန္တိုင္း said...

ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်ာ

 

blogger templates | Make Money Online