March 11, 2008

ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ေကာင္မေလး


ဒီေန႕ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ကၽြန္ေတာ့္ေကာင္မေလး အဆင္မေျပျဖစ္တယ္ဗ်ာ.သိပ္မၾကာခင္အခ်ိန္အတြင္းမွာလက္ထပ္ ေတာ့မယ့္ ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူက ကၽြန္ေတာ့္ကို နားမလည္ႏိုင္ေသးတာ ကိုကၽြန္ေတာ္ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲမသိဘူး ျဖစ္ေနတယ္။သူက ကၽြန္ေတာ့္ထက္ ေလးႏွစ္ေလာက္ေတာ့ငယ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္သူမကို ခ်စ္သူလိုေရာ ညီမ ေလးတစ္ေယာက္လိုပါ ဂရုတစိုက္နဲ႕ ခ်စ္လာခဲ့တာ ခုဆိုရင္ သံုးႏွစ္ သံုးမိုးေတာင္ရွိေတာ့မယ္။ သူမနဲ႕ကၽြန္ေတာ္ အဆင္မေျပျဖစ္တာခုမွမဟုတ္ပါဘူး ဟိုးအရင္ကတည္းကပါ။

သူမက ကေလးတစ္ေယာက္လို ကၽြန္ေတာ့္အေပၚ ဆိုးတယ္။ဆိုးစမ္းပါေစ ကၽြန္ေတာ္နားလည္ခြင့္လႊတ္လို႕ရတာေပါ့။ၿပီးေတာ့သူမက ဘာမဟုတ္ တာေလးေတြက အစ ကၽြန္ေတာ့္ကို ခ်ဳပ္ခ်ယ္တယ္။ဥပမာ.ကၽြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္းေကာင္မေလးေတြနဲ႕ အတူတူ ေတြ႕ရင္ေရွ႕မွာေတာ့ဘာမွမေျပာပါဘူး။မ်က္ႏွာေလးကၿပံဳးလို႕ ။သူအဲလိုၿပံဳးၿပီးဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္နာၿပီလို႕သာ မွတ္ေပေတာ့။ေနာက္ကြယ္ေရာက္ရင္ကၽြန္ေတာ့္ဗုိက္ေခါက္ကိုလိမ္ဆြဲ ၿပီးရွင္က ဘာျဖစ္တယ္ ညာျဖစ္တယ္ဆို ၿပီး ျပႆနာရွာေတာ့တာပါပဲ။ အဲဒီခါက်ရင္ကၽြန္ေတာ္ကလည္း နားလည္မေပးရေကာင္းလားဆိုၿပီး သူ႕ကိုျပန္ၿပီး စိတ္ဆိုးတာေပါ့။ အဲဒီခါက်ေတာ့သူမက ခ်စ္လို႕သ၀န္တုိတာတဲ့။ သူခ်စ္တာကိုနားမလည္ဘူးလား တဲ့။ေသေရာ။ ကၽြန္ေတာ္ျပန္စိတ္ဆိုးေတာ့သူမက ျပန္ၿပီးကၽြန္ေတာ့္ကို နားလည္မေပးဘူး တဲ့။ ခ်ာလပတ္ကိုရမ္းေနတာပဲဗ်ာ။ ဘာပဲေျပာေျပာသူမနဲ႕ခ်စ္သူျဖစ္ရတာ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ေက်နပ္စရာေတြခ်ည္းပါပဲ။ တစ္ခါတစ္ေလ အဆင္ မေျပျဖစ္တာကလြဲရင္ေပါ့။ ဒါကလည္းခ်စ္သူေတြၾကားမွာျဖစ္တတ္တဲ့သေဘာတရားေလးေတြဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ နားလည္ထားပါတယ္။ အခုေတာ့သူမနဲ႕ကၽြန္ေတာ္က တစ္ေယာက္တစ္ေနရာဆီမွာပါ။သိပ္အေ၀းႀကီးမဟုတ္ပါ ဘူး သူမနဲ႕ကၽြန္ေတာ့္ၾကားမွာ မိုင္တစ္ရာေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္ပဲျခားထားတာပါ။ေန႕ခ်င္းသြားၿပီးေန႕ခ်င္းျပန္လို႕ ရပါတယ္။ သူမနဲ႕ေ၀းေနေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္သူမအေပၚမွာ ထားခဲ့တဲ့ဂတိေတြ မပ်က္ခဲ့ပါဘူး။ ခုလိုခဏခြဲေနၾက တာကလည္းသူမနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္အတူေနႏိုင္ဖို႕ပါ။ ခ်စ္သူနဲ႕ခြဲၿပီးေနေနရတဲ့ဘ၀က ခြဲခြါဖူးတဲ့သူေတြပဲ ကိုယ္ခ်င္း စာတတ္တာပါ။

ကၽြန္ေတာ္သူ႕ကိုဘယ္ေလာက္သတိရေနေၾကာင္း၊ ဘယ္ေလာက္လြမ္းေနေၾကာင္း၊ သူ႕အတြက္ ဘယ္ေလာက္အတိုင္းအတာအထိေပးဆပ္ထားေၾကာင္းသူမ နားမလည္ပါဘူး။ သူမသိတာ သံသယေတြပါပဲ။ သူမေျပာသလိုဆိုရင္ေတာ့ ခ်စ္လို႕သ၀န္တိုတယ္ေပါ့ဗ်ာ။ ဘာျဖစ္ျဖစ္ကၽြန္ေတာ္သူမကိုခ်စ္တယ္။ သူမကလည္း ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ထပ္တူပဲဆိုတာ ကၽြန္ေတာ့္ ႏွလံုးသားထဲမွာ အလိုလိုသိထားတယ္။နားမလည္အဆင္မေျပမႈေတြရွိ ေပမယ့္ဒါေတြက ခဏေလးပါပဲ။ၿပီးရင္ႏွစ္ေယာက္စလံုးေနႏိုင္ၾကတာမဟုတ္ပါဘူး။ဘယ္သူအရင္စေခၚမလဲဆိုၿပီး တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ ေစာင့္ၾကည့္္ေနၾကတဲ့သူေတြပါ။ သိပ္မၾကာခင္အခ်ိန္ေလးအတြင္းမွာသူမနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္လက္ထပ္ေတာ့မယ္။ ရည္ရြယ္ထားတဲ့ဘ၀တစ္ခု ကိုလက္ေတြ႕ တည္ေဆာက္ေတာ့မယ္ ။ခုခ်ိန္ ဆိုရင္သူမဘယ္ေလာက္မ်ားေပ်ာ္ေနမလဲ။ ကၽြန္ေတာ္ေရာ ...........???

3 Comments:

Unknown said...

ေ၀းေနရတဲ့ ခ်စ္သူေတြရဲ႕ ခံစားခ်က္ကို အရမ္းကိုယ္ခ်င္း စာပါတယ္ဗ်ာ..။ ခင္ဗ်ား ခ်စ္သူကို အခုလိုေ၀းေနၾကခ်ိန္မွာ စကားေလး တစ္ခြန္းေလာက္ လက္ေဆာင္ေပးခ်င္တယ္ဆို ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ "အေ၀းေရာက္ ဆုေတာင္း" ရဲ႕ ေအာက္ဆံုးမွာ အနီေရာင္နဲ႕ေရးထားတယ္...။ :) အေရးအသားေကာင္း တယ္ဗ်ာ..အားေပးေနပါတယ္....။

ေႏြမုန္တိုင္း said...

အခုမွ `စ´ တဲ့ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ခုလိုအားေပးစကား ေတြက ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္ကို ကိုးရီးယားဂ်င္းဆင္း ထက္အားရွိေစတယ္ဗ်ာ။တစ္ကယ္ပါ။ဒီေန႕ေတာ့ထမင္း မစားပဲအိပ္လို႕ရၿပီ။

တင့္ထူးေရႊ said...

မေျပလည္တာေတြ ကေတာ့ခ်စ္သူေတြ ၾကားမွာရွိေနၾကပါပဲ ၊ တကယ္လက္ေတြ႔ဘ၀ကို မၾကာခင္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ေတာ့မွာဆိုေတာ့
အဆင္ေျပၾကပါေစဗ်ာ

 

blogger templates | Make Money Online