March 12, 2008

ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ေကာင္မေလး (၂)



သူမနဲ႕ကၽြန္ေတာ္အျပင္မွာတစ္ခါမွမေတြ႕ဖူးပါဘူး။ဆိုလိုတာက သူမနဲ႕ကၽြန္ေတာ့္ကိုသူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က မိတ္ဆက္ေပးတာပါ။အဲလုိမိတ္ဆက္ေပးတာကလည္း အခုေခတ္ရဲ႕မရွိမျဖစ္ အင္တာနက္အြန္လိုင္းေပၚမွာ။အဲဒီ ေတာ့ သူမကိုကၽြန္ေတာ္ အျပင္မွာမျမင္ဖူးပါဘူး။ သူမရဲ႕ PHOTO ကိုေတာ့သူမ ျပလို႕ျမင္ဖူးသလို ကၽြန္ေတာ့္ PHOTO ကုိလည္းသူမ ျမင္ဖူးပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္ အျပန္အလွန္စကားေတြေျပာရင္း ေတာ္ေတာ္ ေလးကိုနားလည္မႈေတြ ရွိခ့ဲၾကပါတယ္။သူမနဲ႕ကၽြန္ေတာ္က ေတာ့မိုင္ေပါင္းေထာင္ခ်ီၿပီးေ၀းပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ ေနတဲ့ ေနရာေလးက Goodnight လုပ္တဲ့အခါ သူမဖက္ေတာ့ Goodmorning ေပါ့။ဒါေပမယ့္သူမနဲ႕ကၽြန္ေတာ္ က ဟိုးအရင္တုန္းက ၿမိဳ႕ေလးတစ္ၿမိဳ႕မွာ အတူတူ ေနခဲ့ၾကတဲ့သူေတြပါ။အဲဒီတုန္းကမသိခဲ့ၾကပဲ တစ္ေယာက္ တစ္ေနရာဆီ ေနၾကတဲ့ခုခါက်မွ သူမ နဲ႕ ကၽြန္ေတာ္သိခြင့္ရတဲ့ အျဖစ္ေလးကိုကၽြန္ေတာ္နည္းနည္းေလးေတာ့ အံ့ၾသမိပါတယ္။
သူမနဲ႕ကၽြန္ေတာ္ လူမ်ိဳးခ်င္းတူေပမယ့္ ကိုးကြယ္တဲ့ဘာသားတရားခ်င္းမတူပါဘူး။ အဲဒီအရာက ကၽြန္ေတာ္တို႕ ႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာေတာ့ ႀကီးမားတဲ့ တံတိုင္းႀကီး တစ္ခု ျဖစ္ခဲ့လိမ့္မယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ ေစာေစာကတည္းက သိခဲ့ေပမယ့္သိသိႀကီးနဲ႕ ပဲ ေရွ႕ဆက္တိုးခဲ့ပါတယ္။ သူမနဲ႕ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္သူေတြျဖစ္ခဲ့ၾက ပါတယ္။
သူမက ကၽြန္ေတာ့္ကို အစြမ္းကုန္နားလည္ေပးပါတယ္။အေ၀းႀကီးမွာေနၿပီး တစ္အိမ္ထဲမွာအတူေနတဲ့ လူတစ္ေယာက္လို ကၽြန္ေတာ့္ကို ဂရုတစိုက္ရွိခဲ့ပါတယ္။ သူမနဲ႕ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္သူေတြျဖစ္ၿပီး တစ္လေလာက္မွာ ကၽြန္ေတာ္ နဲ႕သူမ ဘာသာအယူ၀ါဒေတြအေၾကာင္းေဆြးေႏြးျဖစ္ခဲ့တယ္။သူမ နဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လုိမွ ညွိလို႕ မရပါဘူး။ ဘာသာမတူရင္မခ်စ္ရဘူးလို႕ေတာ့ပညတ္ခ်က္ေတြ မရွိေပမယ့္ ဘ၀တစ္ခုတည္ေဆာက္ဖို႕အတြက္ ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္စဥ္းစားရပါၿပီ။

ဒါဆိုကၽြန္ေတာ္ဘယ္လို ဆက္လုပ္ရမလဲ ။
သူမ နဲ႕ကၽြန္ေတာ့္အတြက္အေကာင္း ဆံုးအေျဖက လမ္းခြဲဖုိ႕ ကလြဲၿပီး ဘာရွိေတာ့မွာလဲ???

တစ္ေန႕ကၽြန္ေတာ္နဲ႕သူမ စကားေျပာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ က လမ္းခြဲဖို႕အေၾကာင္းကိုစေျပာတယ္။ သူမ က ဘာျဖစ္လို႕လဲ လို႕ ေမးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္သူမကိုမရွင္းျပႏိုင္ခဲ့ ပါဘူး။

ေမ့လိုက္ဖုိ႕အေၾကာင္းကိုပဲ ႏႈတ္က အႀကိမ္ႀကိမ္ ေျပာေနခဲ့တယ္။
သူမကေတာ့လမ္းခြဲရျခင္းရဲ႕အေၾကာင္းျပခ်က္ကို တတြတ္တြတ္ေမးတယ္။

ကၽြန္ေတာ္သူမ ကိုတစ္ကယ္ခ်စ္ခဲ့ တယ္ဆိုတာ သူမ သိသလို သူမရဲ႕အခ်စ္ကိုလည္းကၽြန္ေတာ္ နားလည္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူမ နဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ေရွ႕ဆက္ဖို႕က သူမဖက္ကေလွ်ာ့ေပးမွာမဟုတ္သလို ကၽြန္ေတာ့္ဖက္ကေရာ???
ခုေလာက္ဆိုရင္ သူမနဲ႕ကၽြန္ေတာ္ ဘာေၾကာင့္လမ္းခြဲ ခဲ့ၾကတယ္ဆိုတာ သူမ သိေလာက္ေရာေပါ့.............။

1 Comment:

Unknown said...

ႏွစ္ေယာက္စလံုး ဘယ္ဘာသာမွ မကိုးကြယ္နဲ႕..။ ဒါမွမဟုတ္ ႏွစ္ေယာက္စလံုး ႏွစ္ဘာသာစလံုးကို ကိုးကြယ္...။ ဘယ္ဘာသာ တစ္ရားပဲ ျဖစ္ျဖစ္ မေကာင္း တာလုပ္ဖို႕ အားေပးတိုက္တြန္းတယ္ဆိုတာ မရွိပါဘူး..။ ဘယ္ဘာသာကိုမွ မကိုးကြယ္လို႕လဲဘာမွ မျဖစ္ပါဘူး..။ ကိုယ့္အသိစိတ္ဓာတ္နဲ႕ကိုယ္ လူသားေကာင္း တစ္ေယာက္ ပီသစြာေနႏုိင္ဖို႕ကပဲ အဓိကက်တာပါ..။ မယံုမရွိပါနဲ႕..ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ ဒီလိုျဖစ္ရပ္မ်ိဳးကို ၾကံဳေတြ႕ခဲ့ရဖူးတယ္..။ ကြ်န္ေတာ္သာ သာမန္လူ တစ္ေယာက္ အျဖစ္ရွင္သန္ခြင့္ ရခဲ့မယ္ဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ႏွစ္ေယာက္ အခုေလာက္ဆို ကိုယ္ပိုင္ ကမာၻတစ္ခုကို ပိုင္ဆိုင္ခဲ့တာ ၾကာပါၿပီ....။

 

blogger templates | Make Money Online